vrijdag 31 januari 2014

Nieuwe Crochet along CAL 2014 deken


Ja hoor, ik kon het niet laten. Ik ben toch maar een nieuwe deken opgestart. De deken waar ik al mee
bezig was (en die ik morgen zal plaatsen) maak ik in rap tempo af. Hij wordt namelijk een verjaardagskadootje voor mijn nichtje. Zij wordt binnenkort alweer 4 jaar en ik denk dat ze wel blij zal 
zijn met een fijne knuffeldeken.

Mijn dochter heeft vanochtend deze kleuren uitgezocht. Daarna ben ik de hele middag aan het haken geweest zodat ik bij ben met de CAL. Natuurlijk maakte ik daardoor weer te laat op de dag deze foto, de kleuren kloppen daardoor niet precies. 
Met deze deken ga ik de CAL volgen (al heb ik in deze deken het Catharine wheel weggelaten, de hartjessteek vind ik mooier omdat de rij na het Catharine wheel dan mooier aansluit).

Dit is het patroon van de hartjessteek:


Het garen dat ik hiervoor gebruikt heb is het nieuwe Bravo acryl dat ik sinds vorige week in
de webwinkel heb staan **KLIKKERDEKLIK**


Dit zijn de kleuren die ik gebruik: 
Bravo SMC 08224 - wit Bravo 08224 - wit

Bravo SMC 08200 - natural (heel zacht geel, ivoorkleur) Bravo 08200 - naturel (heel zacht geel)

Bravo SMC 08302 - licht blauw Bravo 08302 - licht blauw

Bravo SMC 08306 - violet Bravo 08306 - violet

Bravo SMC 08303 - purple (paars) Bravo 08303 - purple (paars)

Bravo SMC 08289- fuchsia Bravo 08289 - fuchsia

Bravo SMC 08305 - cyclaam Bravo 08305 - cyclaam

Bravo SMC 08206 - pink (licht roze) Bravo 08206- licht roze


En dan ben ik ook nog met een deken voor mijn zoon bezig. Hij wilde een wat rustiger deken. Deze deken wordt een beetje van mezelf en een beetje van internet haha. Ook deze zal ik komende week plaatsen.

En...(ja weer...en...) dan ben ik ook nog bezig aan een layout, gemaakt met de superleuke pageprotectors met vakjes. 
O ik neem me altijd voor om maar één project tegelijkertijd te maken en deze af te maken voordat ik aan het volgende project begin maar helaas pindakaas!


Ik heb nog 2 plekken vrij ( in Sint-Oedenrode, N.B.) voor de 'kun je haken haak dan mee' haakmiddag.

De bedoeling?

Gezellig samen haken en kletsen over DE deken, eventueel hulp bieden aan elkaar en natuurlijk elkaars werk en kleurencombinaties bewonderen.
Dit alles onder het genot van een kopje koffie of thee.

Je kunt me mailen voor meer informatie: **KLIK**



Geen opmerkingen: