zondag 12 januari 2014

Scrap- en haakavond in Sint-Oedenrode, 15 januari 2014

Ben je een scrapster of juist een haakster? Kom dan ook op woensdag- of dinsdagavond gezellig haken of scrappen. Ik heb een heleboel voorbeelden, kennis van veel verschillende technieken en het is reuze gezellig. En...je krijgt tijdens deze avonden 10% korting op je aankopen!


De eerstkomende scrap- en haakavonden zijn
WOENSDAG 15 JANUARI
EN
DINSDAG 28 JANUARI.
Woensdagavond 15 januari ga ik jullie (degenen die willen natuurlijk, anders ga je gewoon lekker zelf aan de gang) leren hoe je een granny square met opliggende bloem haakt.

Wil je tijdens één van deze avonden ook een scrap- of haaktechniek leren? Laat het me dan op tijd weten (maximaal een paar dagen voor de scrap- en haakavond) zodat ik het één en ander voor kan bereiden.

Je kunt je hier aanmelden: ** KLIK ** of stuur me een e-mail.

Had ik al gezegd dat deze avonden altijd super gezellig zijn??? :)


Geen opmerkingen: