donderdag 6 maart 2014

Kleurinspiratiekaart gemaakt voor Joke

Joke vroeg me of ik een kleurinspiratiekaart wilde maken n.a.v. deze foto. Natuurlijk wil ik dat doen! Ik hoop dat deze kaart ook jullie weer nieuwe combinatie ideetjes geeft, of je nu haakster of scrapster bent...

Wil je ook graag een persoonlijke kleurcombinatie ontvangen? Dat kan, mail me dan de foto van je keuze door. Dat kan via e-mail, het adres vind je hier: **KLIK** of in een pbtje op mijn facebook pagina: **KLIK**

Joke asked me if I like to make a colorinspiration card for her and she send me this photo. Of course I will, I'm delighted to do that! I hope this colorcard give you more ideas for nice color combinations, wether you're a crocheter or a scrapper...

Do you wish to recieve your personal color combination? Just mail me the photo of your choice. You can find the email adres here **CLICK**  or you can send me an message on my facebook page **CLICK**



Het Catania garen kun je hier vinden: **KLIK**



Geen opmerkingen: