zondag 25 mei 2014

Kleurinspiratiekaart nr. 14 voor Bravo en Catania

72121.jpgVolg ons op Facebook en maak kans op 4 bollen Catania naar keuze!  **KLIK**




 Mijn dochter zocht pas kleuren uit voor de verjaardagsslinger die ik voor haar zou haken. Ik vond de combinatie zo mooi dat ik hiervan een aantal kleuren heb uitgekozen om deze te gebruiken in de alweer 14e kleurinspiratiekaart. Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden. Ook hoor ik graag of jullie deze kaarten wel eens gebruiken bij het haken of scrappen.

De kaarten mogen gedeeld worden (op bv. facebook, pinterest of je eigen blog). Graag wel met vermelding van deze link: http://www.madebymaly.nl/c-2406453/kleurinspiratie/ 

De kleuren die je op de kaarten ziet zijn natuurlijk verkrijgbaar in mijn webwinkel (de schoorsteen moet ook blijven roken nietwaar?) Catania is maar 2,00 per bolletje en Bravo maar 1,30. Bestel je voor 25,00 euro of meer dan wordt je bestelling helemaal GRATIS verzonden!



My daughter choose a beautiful colourcombination, which I used to made her birthday bunting. I loved the combination so much that I picked some colours to use in this 14th colour inspirationcard. I hope that you like them. Also I would really appreciate it if you could tell me if you use this cards sometimes with crocheting or scrapbooking?

It is really ok to share the cards on Pinterest, facebook, your own blog etc. I really appreciate it when you include this link: http://www.madebymaly.nl/c-2521500/kleurinspiratie-kaarten/ 



Klik ** HIER ** om naar de webwinkel te gaan...
Klik **HIER**  om alle kleurenkaarten te bekijken...

Klik ** HIER ** om naar de webwinkel te gaan...
Klik **HIER**  om alle kleurenkaarten te bekijken...



1 opmerking:

Tita Carré zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.