vrijdag 19 september 2014

Knuffel op bestelling gemaakt ... Hond

NIEUW in de webwinkel: knuffels op bestelling!

Van de mama van Fleur ontving ik deze tekening met de vraag of ik een knuffel van deze tekening kon maken.
Ja hoor, dat kan. Met veel plezier ging ik op zoek naar bijpassende stofjes, maakte ik een patroon en zette mijn naaimachine klaar.

Na een week was de knuffelhond klaar en zette ik hem snel op de foto voordat hij naar zijn nieuwe baasje ging.



Gisteren mailde de mama van Fleur deze foto op en vertelde dat Fleur erg blij is met haar knuffel!

 Wil je ook een knuffel op bestelling laten maken? Kijk dan hier voor meer informatie: http://www.madebymaly.nl/c-2699674/knuffels-op-bestelling/



1 opmerking:

Gerrina zei

Heel gaaf dat je dat kan maken! Heel leuk idee! Enne deze is mooi geworden. Fijn weekend, Gerrina