dinsdag 2 december 2014

Het was even stilletjes...

...maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten.
Het was druk in de webwinkel (altijd goed toch?)
Ik was druk bezig met surprises maken 
(een sjaal voor mijn moeder en een col voor mijn schoonzus)
Ze zijn bijna klaar...net op tijd.
Ik had het druk met klanten ontvangen 
(MadeByMaly is op afspraak geopend)
en ik ga misschien met een vriendin op een kerstmarkt staan...
Misschien, want we hebben nog steeds geen bevestiging binnen.
Maar...ik moest hard aan de slag want stel je toch voor dat het
wel doorgaat, mijn eerste markt en meteen een kerstmarkt.
Nou, dan wil ik er ook wel goed staan.
Daarmee ben ik dus druk bezig.

Ik was dus bezig met een sjaal.
Een vriendin kwam langs en...hop...de sjaal is al weg!
Ik heb inmiddels nog meer sjaals (bijna) af.
Deze komen ook in de webwinkel te staan 
(en dus hopelijk ook op de kerstmarkt).

Ook heb ik nog een layout gemaakt
maar al dit komt binnenkort online. 
Nu ga ik alles klaarzetten voor de scrap- en haakavond vanavond.



Geen opmerkingen: