woensdag 25 maart 2015

Ben je nog op zoek naar leuke paasideetjes?

Ik heb het internet afgespeurd om leuke paasideetjes te vinden:

 Wat dacht je van dit leuke idee? Beplak eieren met dun papier (misschien zelf maken met papier en een leuke stempel), bind een touwtje om het ei en een leuk labeltje of bloem... Ik vond deze hier. Onderstaande foto komt van dezelfde website.



easter_craft_idea03 Of maak een leuke krans door garen om een krans te wikkelen, een (chocolade? Daar zou mijn voorkeur naar uitgaan) konijntje in de krans te zetten en maak het af met bv. gehaakte bloementjes. Deze afbeelding vond ik hier.

En op diezelfde website vond ik deze eitjes die beplakt zijn met uitgeponste bloemetjes.
easter_craft_idea55

En heb je kleintjes in huis? Wat dacht je dan van deze paashazenslinger? Op deze website zijn nog veel meer leuke ideeën te vinden.
bunny banner


Haak je graag? Dan zijn deze paashaas-eiermutsjes misschien wel een erg leuk idee. Het engelstalig patroon vind je hier.



En dit is eigenlijk wel mijn favoriet. Kleur een eitje, plak een veertje, een touwtje en een vlindertje (dat je eerst gestempeld hebt op papier) op het eitje en hang hem in de boom. Ik vond het orgineel hier.



Zoek je nog meer leuke paasideeën? Kijk dan eens op mijn pasen-pinterest bord.


Geen opmerkingen: