donderdag 3 september 2015

My favorite books are now ... today ...

Deze layout heb ik voor de 'Book of life 2015' pagina gemaakt. Deze pagina kun je op facebook vinden en wel hier.
Elke maand krijg je een aantal thema's waarmee je je eigen 'book of life' samen kunt stellen en hoe je dat doet mag je helemaal zelf weten. Je kunt natuurlijk gewoon in het nederlands scrappen.
Omdat ik in het designteam van deze leuke groep zit mag ik al vooruit werken en heb ik deze keer het thema 'books I am reading right now' gekozen.

Klik op de afbeelding om deze te vergroten.

Ik lees alles wat los en vast zit maar mijn favorieten zijn:
 reisboeken en reisverhalen
 de Flow
 Kookboeken, vooral de engelse kookboeken. Er staan ook leuke verhalen in en de foto's zijn zo mooi.
 leesboeken in alle soorten en maten, behalve streekromans en historische romans.
Al ben ik wel weer een enorme fan van de Outlander serie van Diana Galbanon. Wat een prachtig verhaal (en er is inmiddels een tv serie van gemaakt, die minstens net zo mooi is). 

Wat lees jij het liefst?


Geen opmerkingen: