maandag 21 maart 2016

Eindelijk weer een berichtje op mijn blog

Hallo allemaal,

Ik zie nu dat ik al een hele poos niets meer heb geplaatst.
Dat wil niet zeggen dat ik niet actief ben maar ik ben vooral actief via Facebook.

Mijn eigen webwinkelpagina via facebook kun je hier vinden: https://www.facebook.com/madebymaly/

En mijn eigen scrapbookpagina waar je je kaarten, layouts en PL pagina's kwijt kunt, ideetjes kunt vinden en plaatsen en nog veel meer kun je hier vinden: https://www.facebook.com/groups/158720101134721/?ref=bookmarks
Dit is een besloten pagina, mensen die geen lid zijn hebben geen toegang tot onze layouts. Wel zo fijn vind ik zelf.

Ik vind het leuk als je een kijkje komt nemen op één van deze pagina's (of misschien wel op beide pagina's).



1 opmerking:

Gerrina zei

Jammer dat je niks met het blog doet...FB is zo vervelend; zoveel nietszeggende dingen en filmpjes...
Daarom kom ik er maar een paar keer per week als ik dat al haal en loop ik daar dan ook maanden achter...
Gewoon geen zin om door zoveel troep-berichten te moeten scrollen...
Groetjes, Gerrina