zondag 2 juli 2017

Mixandmatch 2017: les 2


Ik volg de online cursus mixandmatch 2017 (hier kun je meer over deze cursus lezen: KLIK)
We zijn nog bezig met de module whimsical en ik vind ook deze les erg leuk en leerzaam.
Ik durf mijn eigen ding te doen en ben op ontdekkingstocht naar mijn eigen stijl.
Qua kleurkeuze weet ik dit wel maar verder ben ik nog zoekende en dat proces vind ik erg ontspannend en eigenlijk ook wel ontspannend.
Ik ben nog steeds wel wat 'bang' dat ik mijn schilderij verpest als ik een nieuwe laag aanbreng maar krijg langzaamaan ook vertrouwen dat ik dingetjes ook wel weer op kan lossen.
Telkens wordt mijn meisje anders dan ik vooraf in gedachte had en dat vind ik super!

Durf los te laten, durf te proberen en laat je verrassen!



Kom een kijkje nemen in de webwinkel


Volg mij op:

   








4 opmerkingen:

Marlieke zei

GEWELDIG!!
GEWELDIG MOOI!!

Gerrina zei

Super mooi! Een genot om naar te kijken! Groetjes, Gerrina

MadeByMaly zei

@Marlieke
Dank je wel!

MadeByMaly zei

@ Gerrina
Dank je wel Gerrina