zaterdag 17 maart 2018

whimsical girl mixed media

Degenen die mij op Instagram volgen weten al wel dat ik sinds driekwart jaar het tekenen weer heb opgepakt. Ik heb tot mijn 18e veel getekend en vorig jaar begon het weer te kriebelen.
Ik heb nog zoveel te leren maar het belangrijkste wat ik dit jaar geleerd heb is dat dingen niet perfect hoeven te zijn. Kunst maak je vanuit jezelf en als anderen het leuk vinden of waarderen is dat fijn maar dat is niet de insteek. Ik heb vooral online lessen gevolgd (en dat doe ik nog steeds want ik heb nog zoveel te leren) maar dit is een meisje dat ik helemaal vanuit mezelf gemaakt heb. 
Ik vond het ontzettend moeilijk om hieraan te beginnen. Waarom? Ik weet het niet. Toch misschien een beetje angst om te 'mislukken' of bang dat het anders werd dan ik zou willen. 
Ze is zeker anders geworden dan ik eigenlijk in mijn hoofd had en dat is juist goed. Door loslaten en proberen leer je. 
Ik ben dus heel blij met mijn meisje en blij dat ik toch doorgezet heb, ondanks mijn beginnersangst.



Kom een kijkje nemen in de webwinkel


Volg mij op:
   








Geen opmerkingen: