woensdag 9 mei 2018

Nya mosaic blanket deken in de maak


Ik ben nog aan twee dekens bezig (waarvan ik een afbeelding omgezet heb in een patroontekening) maar ik wilde even iets maken waarbij ik wat minder na hoefde te denken. Na wat rondsnuffelen viel mijn oog op deze deken. Ik zocht wat meisjesachtige kleuren uit, maar niet te meisjesachtig want de deken wordt voor mij :)
Het is een feestje om te haken en het is telkens weer leuk om een nieuwe kleurcombinatie voor het volgende stukje bij elkaar te zoeken. 

Het patroon van de deken (engels en nederlandstalig) kun je hier vinden: KLIK 

Ik gebruik een combinatie van Colour Crafter en Stone washed. Deze twee garensoorten passen verbazingwekkend genoeg prachtig bij elkaar.
De garens kun je natuurlijk vinden bij MadeByMaly.

Kom een kijkje nemen in de webwinkel


Volg mij op:
   








Geen opmerkingen: