dinsdag 3 februari 2009

Jaaroverzicht week 5


En dit is de opdracht van deze week (morgen of donderdag komt er weer een nieuwe opdracht, dat kan ik nooit onthouden). De opdracht was...note to myself. Nu mag iedereen altijd heel veel van mij weten en lezen, maar ik heb over deze tekst heel lang zitten nadenken of ik hem zou plaatsen. Hij is nl. erg persoonlijk, nog persoonlijker dan anders. Ik heb toch besloten om hem onleesbaar te plaatsen. Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.
Als ondergrond heb ik natuurlijk weer het paperie papier van making memories gebruikt. De randen van het roze papier heb ik bewerkt met de threading water pons. Daarna heb ik een zwarte felt scroll van Queen and co op verschillende plaatsen doorgeknipt en opgeplakt. Het zijn dus allemaal kleine stukjes, maar het lijkt zo toch één geheel. Daarna heb ik de transparante wijze uil opgeplakt en als laatste heb ik de randen bewerkt met gesso. De titel is gemaakt met de tiny alpha stickers van Making Memories.

4 opmerkingen:

Romy zei

Hij is prachtig geworden. Leuk zo, met dat uiltje!

Ik begrijp goed waarom je persoonlijke teksten liever voor jezelf houdt. Niet alles hoeft immers openbaar op internet te komen.

Hetty zei

Mooi kaartje!! En inderdaad niet iedereen hoeft alles te weten!

gr Hetty

Odetta zei

Heel erg mooi gemaakt.

Het is al heel erg geweldig dat je de lay-out met ons als bloggers wilt delen.

Het lijkt mij erg lastig een tekst aan jezelf te schrijven, want voor een ander weet je het altijd beter.
Het is niet makkelijk om je zelf een spiegel voor te houden.
Maar diep in je hart weet je het wel.

Marrigje zei

Ik reageer niet zo heel vaak op je blog. Maar lees wel alles.
Ik snap heel goed dat sommige dingen te persoonlijk zijn om op je blog te zetten. Het is al geweldig dat je zoveel laat zien.
En de layout vind ik heel mooi, ook zonder dat ik de tekst kan lezen.
Leuk om dit zo te doen. Is een goede remedie tegen scrappers block.