maandag 8 november 2010

Kaartjes, een beetje pip stijl


Een poosje geleden was ik bij mijn lieve vriendin Odetta op bezoek en we bezochten daar een leuk klein hobbywinkeltje dat zo vol stond dat we meer dan een uur hebben rondgerommeld en nog niet alles hadden gezien. Daar hadden ze dit o zo leuke bloemen en hartjespapier en daar heb ik nu deze kaartjes meegemaakt. Ik zie alleen dat ik niet alle kaartjes goed heb ingescand, sommige missen een linker- of rechterkantje maar ze zijn al opgestuurd. Ach...het idee is duidelijk toch?
Ik vind het heel leuk om een middag kaartjes te maken en dan steeds voort te borduren op één idee...deze keer dus de vlinder. Steeds nieuwe kleurtjes, achtergrondjes en zo kom je dan opeens op het hertje. Telkens een beetje anders maar vooral niet te veel nadenken, gewoon lekker doen.




6 opmerkingen:

Jolanda zei

ooohhhh,het hertje wat is die mooi!!!!Super!
Hele mooie frisse kaartjes geworden zeg,super!
Fijne dag!

Romy zei

Wauw, dat zijn mooie, frisse kaartjes! En ik voel me vereerd dat ik één van de vlinderkaartjes laatst in mijn brievenbus kreeg. Het is prachtig!

Unknown zei

ze zijn heel mooie geworden en heerlijk vrolijk ,echt wel pip style.
groetjes,Lean

Marlieke zei

Niet nadenken en gewoon doen; heerlijk! Het zijn stuk voor stuk erg leuke kaartjes geworden!

Odetta zei

Ik vind het hele lieve "Marianne"-kaartjes. En wat hebben wij samen een plezier gehad tijdens jouw bezoekje!

blogvanco zei

Wat een mooie kaartjes ! Ik ben helemaal "verliefd" op die grote opengewerkte vlinder. Ben even benieuwd: hoe groot is deze vlinder en verkoop jij die ook? Ik zie in je shop wel een vlinder maar die is 4,5 cm. Hoop niet dat je het erg vindt dat ik die vraag hier stel hoor, haha.
Groet, Corine