woensdag 4 september 2013

Druk druk

Gisteren hebben we 2 van de 3 kasten kunnen plaatsen in het Huys van Waaren in Sint-Oedenrode. Ook een deel van de artikelen heeft al een plaatsje gekregen. Vandaag ga ik de laatste kast in elkaar zetten, nog een deel van de artikelen prijzen en inpakken en dan hopen we vanavond alles geplaatst te hebben...spannend hoor. 

Verder ben ik bezig aan een nieuwe slinger waarvoor ik een patroon aan het uitwerken ben, heb ik een aantal knuffel/tuttelpopjes gemaakt en een paar slingers. Deze komen ook in het Huys van Waaren te hangen. 

En dan moet ik ook nog heel hard aan de gaan voor ' the sunny side up blog', waarvan ik designlid ben. As zaterdag komt nl. de nieuwe challenge 'fun in the sun' online en ik heb al wel de foto's klaarliggen maar nog geen layout gemaakt. Dan hebben we inmiddels 1 dreutel die begonnen is in de brugklas en eentje in het examenjaar. Ook zij hebben even wat extra aandacht nodig...druk druk druk dus...maar wel heel leuk druk!



Geen opmerkingen: