zondag 13 augustus 2017

Kleuren voor volwassenen, Joanna Bashford

Hallo allemaal, het is weer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb maar, zoals vele anderen, was ik er even tussenuit en genoot ik van een heerlijke vakantie.


Ik weet dat ik op vakantie eigenlijk niet frobel. Ik neem zo vaak vanalles mee maar meestal hebben we een roadtrip en dan heb ik genoeg aan het reizen, lezen, spelletjes doen (we zijn nogal fanatiek) enz.
Nu stonden we op één plek en omdat ik wist dat het niet altijd goed weer zou zijn (we zaten in het hooggebergte) had ik vanalles meegenomen, neocolors, posca pennen, een artjournal, wat kleurpotloden. Ik was nl. van plan om verder te gaan in het oefenen van het tekenen van gezichten.
Ik had er geen zin in...en dan vind ik dat ik het ook niet moet doen. Ik zag in de winkel deze leuke snoepjes liggen:

Ik vind dat zo'n fijn scraptijdschrift...heerlijk om door te bladeren en ideetjes op te doen.
Ook koop ik graag een kleurboek in het buitenland, zo heb ik ook een Noors Hanna Karlzon boek, een leuk souvenier.

In het andere boek heb ik een paar kleurplaten ingekleurd:






Ik vond dat heerlijk om te doen op regenachtige vakantiedagen...
Omdat ik niet veel kleuren bij had heb ik veel met laagjes gewerkt. De blaadjes (zie onderste afbeelding) bestaan allemaal uit 6 kleuren! Zo kom je met weinig kleurpotloden toch een heel eind.




Kom een kijkje nemen in de webwinkel


Volg mij op:
   








2 opmerkingen: