zaterdag 9 augustus 2008

Nieuwe artikelen in webwinkel

In de weken dat we op vakantie waren zijn er weer een aantal producten bezorgd en ook vandaag kwamen nieuwe producten binnen. Eigenlijk heb ik deze week nog vakantie (lees: -werkvakantie) maar ik kan het toch niet laten ze z.s.m. in de webwinkel te plaatsen want alles is gewoon weer te leuk om zomaar te laten liggen :-)

Op de onderste helft van de beginpagina van de webwinkel ( http://www.madebymaly.nl/ ) vind je telkens weer de nieuwste artikelen. Ik heb nu oa. geplaatst:
- bindringen in mooie frisse kleuren, per stuk te koop,
- diverse clear en mounted stempels, vogels, vlinders, pinguins (te schattig), kalender, taartje enz.,
- clear shaped birds van Heidi swapp,
- het super-inspirerende blad 'cards only 2',
- crushed velvet flock om zelf chipboard of cardstock een vilten/fluwelen look te geven,
- nog een inspirerend blad, maar nu voor de stempelaars onder ons...art specially 4,
- en er komen nog een aantal stempels, bloemen, embossing plates voor de cuttlebug en clear tape (van prima marketing bij).

Komende week heb ik nog vakantie. Ik verwerk wel alle bestellingen (misschien wat later dan je van me gewend bent). Deze worden (na betaling) vanaf 16 augustus verzonden.

Geen opmerkingen: