donderdag 14 mei 2009

pippi, ingezonden door Marlieke Moesman

Deze, en de volgende berichtjes zijn alvast deel 1 van alle inzendingen die ik in mijn vakantie heb gekregen, binnenkort volgt de rest (gemeen he haha).
Marlieke's vogeltje is zo'n schatje...er moet wel een layout over gemaakt worden...

De basis is een vel papier uit de Basic Grey lijn. De foto's heb ik in de juiste vorm gesneden m.b.v. een Make Me! Layoutmal. Alle fotorandjes die aan de buitenkant vallen, heb ik beinkt met oranje inkt (let op: dit moet heel erg lang drogen anders veeg je het er zo weer van af). Ook de buitenkant van het designpapier heb ik beinkt met oranje. In het midden van de pagina heb ik met Archival Ink Sepia een afdruk gestempeld uit de serie Birds Home Clear Stamps van Kars. Met een oranje 3d glaze rollerpen en een donkergroene fineliner heb ik de journaling geschreven. De alfabetstickers zijn van de Action en de zwart-witte vogeltjes zijn Maya Road Sheer Birds.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heee wat een beroemdheid,een echte show bird.

Romy zei

Wat een prachtige layouts heb je allemaal gemaakt, Marlieke. Maar dat wist je al;) En Pippi is ook al zo'n lief vogeltje.