donderdag 28 mei 2009

Kaartje van Designlid Anja Curvers

Anja is helemaal into kaarten en heeft weer een superkaartje gemaakt. Dit is haar werkbeschrijving:
Werkbeschrijving.

De vorm van de kaart heb ik gehaald uit het vel Bo Bunny Alissa cut-outs. Heb het overgetrokken op wit bazill cardstock en er een dubbele kaart van gemaakt. Vervolgens van zwart bazill de vorm iets kleiner nagetrokken en nogmaals met het bo bunny alissa-alissa papier. Een strook in het midden van het bo bunny alissa kissable papier waarbij ik de randen eerst heb geponst met de apron lace borderpons van fiskars. De vlinder is met zwarte inkt gestempeld op wit cardstock en toen uitgeknipt en bewerkt met stickles. You're super is met zwarte inkt gestempeld op wit cardstock ovaal uitgeknipt en gemat op de achterkant van het bo bunny alissa kissable en vervolgens met foamtape op de kaart aangebracht.
Aan de bovenzijde van de kaart is een strik gemaakt met roze lint een bloemetje uitgeknipt uit het papier en met een transpante knoop en wat zwart waxkoord aan de strik bevestigd.

5 opmerkingen:

Romy zei

Ik ben helemaal into Anja's kaarten. Ze zijn vaak zo fleurig. Dit kaartje is ook prachtig. Mooie kleurtjes ook.

Unknown zei

Nee,je kaartje is super.Mooi gemaakt,Anja.

Marlieke zei

Uhm..eerlijk = eerlijk: wat een gouden tip! Ik vind het echt een superidee om van het vel cut-outs de vorm over te nemen en een dubbele kaart te maken. Een idee wat ik zeker ook zal gaan gebruiken! Dank je wel! En verer is het kaartje ook weer heel erg mooi geworden!

Romy zei

Er staat een award voor je op mijn blog:) En wel in dit berichtje: http://scrapstuffandmore.blogspot.com/2009/05/award.html

Jolanda zei

Wat een super leuk kaartje is het geworden en wat een leuke vlinder!!
Groetjes Jolanda