donderdag 7 februari 2008

Mijn eerste kerst, gemaakt door Mireille Gaspersz


Basis is een vel donkerbruin cardstock. Hierop heb ik allereerst een groot stuk goudkleurige organza bevestigd. Uit het dessinvel Morningside heb ik twee brede stroken gescheurd en daarvan de randen beïnkt met donkerbruine inkt of chalk. Eén strook is bovenaan de pagina en één strook onderaan de pagina geplakt. Uit het vel Striscia heb ik een stuk gesneden dat ik daar precies tussen heb geplakt, over het organza. Daarop heb ik de foto bevestigd, die ik dubbel heb gemat (op wit en donkerbruin cardstock). Aan de rechterbovenhoek en de linkeronderhoek heb ik een koperkleurig fotohoekje bevestigd. Dit is een brad. Een rub-on op wit cardstock met de titel "Precious" heb ik een klein stukje onder de foto geschoven. Links bovenaan de pagina heb ik drie grote bloemen bevestigd, met een pareltje als hart. Ten slotte heb ik onderaan nog op een kronkelige manier een stukje lint geplakt en de randen van de LO met goudkleurige inkt bewerkt. Een titel had ik in eerste instantie wel uitgesneden, maar ik vond 'm zo zonder titel toch mooier ;-)

Geen opmerkingen: