donderdag 25 maart 2010

Mannequinhanger, gemaakt door Gastdesignlid Odetta Donners

Odetta heeft deze hanger als mal gebruikt om een hele orginele en mooie wallhanger te maken. Hij heeft een prachtig plekje in het atelier gekregen!
Dit is Odetta's werkbeschrijving.

Een houten hanger die ik bij de Blokker heb gekocht heeft als inspiratie gediend en tevens heb ik als mal gebruikt.
Ik heb de omtrek hiervan op het chipboard getekend en daarna uitgeknipt.
Met de laatste restjes designpapier van "Butterfly Wings" heb ik een paspop beplakt.

Er is met VersaFine inkt (sepia) een stempelafdrukje hierop geplaatst.

Verder zijn de randjes voorzien van een laagje inkt van een ColorBox Cat's Eye in de kleur bruin.

De paspop is gedecoreerd met een zelfgemaakte organzabloem (zie voor de omschrijving de lay-out "Love Blooms") met een Making Memories velvet brad uit de serie "Noteworthy", diverse linten, geponste vlinders met plakparels en headpins (lime). Met een tang heb ik gaatjes gemaakt in de paspop en een Tim Holtz Idea-logy AdageTicket "Dream". Hier zitten een American Crafts grote eyelets (cream). Door het gaatje van de paspop heb ik een waxed koordje bruin heen gehaald en hieraan zit de Adage Ticket vastgeknoopt.











2 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf en een leuk idee heel mooi gemaakt.
gr,Lean.

Romy zei

Oh wauw, dat is een leuk idee...die ga ik onthouden! Prachtig uitgewerkt ook.