dinsdag 27 april 2010

Family, gemaakt door Designlid Anja Curvers


(klik op de afbeelding om een grotere weergave te zien)

O wat prachtig, dat dacht ik toen ik deze fotolijst zag die Anja heeft gemaakt. Ze heeft het o zo heerlijk kleurrijke 'devonshire' papier van Kaisercraft gebruikt. Dit is haar werkbeschrijving.
Als basis heb ik een schilderijlijstje ( ribba) van de ikea genomen zo eentje waar diepte in zit van 25 x 25 cm.

De foto is 12 x 12 cm en hieromheen een stuk van het devonshire magnoliapapier geplakt. Dit eerst met de cuttlebugembossingfolder victoria bewerkt en geschuurd.
Een kader gemaakt uit het clarabella papier en met de doliy lace martha steward pons van een rand voorzien.
Onderlangs en aan de rechterkant een diecut element van het devonshire papier verwerkt. Een prima marketing bloem een stukje prima marketing swirl en een uitgeknipte bloem van het aurora papier.
Het woordje family is een rub-on.
Op de linkerbuitenrand van de schilderijlijst een stukje organza verwerkt en hierop twee uitgeknipte bloemen uit het aurora papier verwerkt.
Verder versierd met een slinger, prima marketing swirls, prima marketing bloemetjes.
De vlinder is uitgestanst met een Marianne design stans en versierd met strass steentjes.




5 opmerkingen:

Jolanda zei

Geweldig,die kleuren...helemaal super!!!

Romy zei

Ik zag hem laatst op haar blog staan en zag toen al meteen dat dit lijstje echt de WOW-factor heeft:) Meer kan ik er gewoon niet over zeggen...dit is zo geweldig mooi!

Unknown zei

Heel mooi en heerlijke kleuren.
gr,Lean.

Dora zei

Ik noemde Anja pas al de koningin van het oranje scrappen en dit is wederom een bewijs! Prachtig!

joke zei

Jeetje Anja,echt schitterend,wat een liefdevol geheel,op naar de Ikea en aan de slag!