zaterdag 26 juni 2010

Dream, gemaakt door Designlid Anja Curvers met Kaisercraft


Een prachtige foto en een prachtige lay-out. Door de zachte kleuren van het papier komt de foto mooi op de voorgrond. Dit is Anja's werkbeschrijving:

Ook voor dit lootje heb ik gekozen voor kraft cardstock. Ik vind nu eenmaal dat de kleuren van het devonshire Kaisercraft papier hier mooi bij matchen.
De randen van het kraftpapier zijn beinkt met bruine inkt.

Een groot stuk van het kaiserkraft devonshire victorian rose uitgesneden en eerst rondom geborduurd met beige borduurgaren.

Een cirkel uit het kaiserkraft devonshire clarabelle papier gesneden en ook geborduurd hierop de foto geplakt en daaroverheen een cirkel diecut element ernaast een accolade diecut verwerkt.

De foto is overigens gemat op een stuk victorian rose, en een geborduurde fotohoek van de diecutelementen rechtsboven op de foto geplakt.

Onderlangs de foto een diecutelement geplakt en rechtonder de foto een uitgeknipte bloem uit het aurora papier aangebracht.

Alvorens de foto op te plakken heb ik er een beige touwtje een aantal malen omheen gedraaid en vastgestrikt.

Links naast de fot achtereenvolgens een diecutelement geborduurd, een tweetal uitgeknipte bloemen, een cirkel geborduurd uit het wild violets papier, en een journalingdiecut eerst geborduurd en de tekst met een zwarte fineliner opgebracht.
Ook heb ik een drietal vlinders heb uitgeponst uit het clarabelle papier en uit het guineverepapier en deze op mekaar met foamtape aangebracht.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Ik moest even goed kijken wat er nou precies op de foto stond maar door de journaling te lezen kon ik het plaatje ook snappen, hihi. Wat lief! Je hebt er een mooie LO van gemaakt.

Unknown zei

Gaaf weer en de kleurtjes zijn zo heerlijk ook.
gr,Lean.

Romy zei

Oh oh oh, wat mooi!! De foto is helemaal geweldig en dat is precies wat deze layout ook is.

Jolanda zei

die foto is echt helemaal geweldig,wat mooi!!!mooi met de rustige papiertjes,ik vind het een super mooi geheel!!