woensdag 9 februari 2011

Prachtig kaartje ontvangen

Kijk eens wat mijn lieve vriendin Odetta mij stuurde.  Zij heeft de gave om met een paar handelingen prachtige kaarten te maken. Ze heeft hier gebruik gemaakt van dessinpapier. Zo is de achtergrond meteen al prachtig en krijgen de bloemen (die ook op dessinpapier gestempeld zijn) ook meteen een mooi effect. Dank je wel voor de prachtige kaart Odetta, hij komt aan 'jou' hanger te hangen. Ik heb nl. een hanger vol met Odetta's prachtige kaarten, labels en projectjes. Ik kijk er altijd graag naar, krijg er zoveel inspiratie van.  Ik zal er binnenkort eens een foto van maken.

4 opmerkingen:

hilde janbroers zei

die is zeker mooi! Lekker artsy!

Romy zei

Het is inderdaad een prachtige kaart. Wat is Odetta toch lief! Ik werd ook al verblijd met een heel mooi kaartje in mijn brievenbus.

Odetta zei

Bloos, bloos, bloos, hahaha! Graag gedaan, hoor! Ik vond dit kaartje namelijk zo goed bij jou passen!

Unknown zei

Heel gaaf kaartje en een super lief gebaartje..
groetjes,lean