maandag 18 juli 2011

Kadootje voor de juf

 We hebben lang zitten twijfelen wat we als afscheidskadootje voor de juf zouden maken. Het is een notitieboekje geworden. De hertjes heb ik van de flow, zij waren te downloaden als 'kraftpapier' afbeelding en ik heb de achtergrond wit gemaakt en alles verkleind. Het papier is van October Afternoon. De gaatjes zijn met de cinch gemaakt. Eigenlijk krijg je ronde gaatjes maar door het papier iets te verschuiven en nog een set gaatjes te maken worden ze langwerpig. Ik heb eenzelfde soort boekje voor Odetta gemaakt, als bedankje dat ik gastdesigner op haar blog mocht zijn.

5 opmerkingen:

Romy zei

Wat een lief en mooi cadeautje! Ik weet zeker dat de juf daar superblij mee is.

Marlieke zei

Helemaal leuk! En zoiets komt altijd van pas. Gelukkig heb je het jezelf dit jaar wat gemakkelijker gemaakt vergeleken met vorig jaar, haha. Heel slim en het resultaat is net zo leuk!

Unknown zei

Gaaf en een lief cadeautje ook!
groetjes,Lean

Dora zei

een hele mooi voorkant....prachtig.
leuk boekje zo, uniek.
groetjes Dora

Ninie zei

Wow!! You're so creative! I enjoy ur blog very much to get some ideas to scrapbook. Kindly visit me too at http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/ and leave comments on my scrapwork. I wish I could do some professional scrapcards like yours.