zaterdag 6 augustus 2011

Teal and Crackeled, how sweet is that?

Ik ben dol op oude poortjes/deuren en op de kleur teal (turquoize). Nou, dan is dit hekje helemaal je van het toch? Ik ben nog even verder gegaan in het gebruik van kleine foto's op een grote lay-out.
De rechthoeken en rondjes zijn stickers van October afternoon - Ducks in a row. Van sommige rechthoekjes zie je alleen een lijntje. Dat is omdat de sticker zelf al op een andere lay-out gebruikt is en dit het restje is dat op het stickervel achterbleef. Ik heb ze uitgeknipt en ook gebruikt.
De letters zijn gemaakt met lettermallen en de cuttlebug. De vlinder is uitgestanst. Het papier is weer van Prima Marketing, uit de Madeline lijn. Alle gestippelde rondjes zijn gemaakt met de pearl maker. Als mal heb ik verschillende maten ronde nestabilities gebruikt. Hier omheen heb ik de stipjes gezet.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben blij dat ik niet de enige bent met zo'n tik...of mooie voordeuren met die giga scharnieren en mega bel...hahahahah of een kotje wat bijna om licht maar wel met mooi stalraampje...je lo vind ik gaaf zo ook je titel!

Odetta zei

Prachtig! Ik ben ook zo dol op poorten, hekwerken, mooie balcons en ook op voordeuren. Dus ik zit ook bij jullie in de club. Ik vind layout prachtig!!!

Henriƫtte zei

Hier nog zo eentje die een "zwak" heeft voor poortjes en mooie vintage deuren en dan nog het liefst met een romantische uitstraling!! Je lootje is erg mooi.