zondag 5 februari 2012

Workshop Cupcakes

Als je op de lay-out klikt zie je een grotere weergave en kun je de journaling lezen.

Ik vind journaling altijd heel belangrijk, voor mij is scrappen vooral het vastleggen van herinneringen en behalve de foto's hoort daar voor mij ook tekst bij. Natuurlijk schrijf ik ook de feiten neer (waar was het en wanneer), maar vooral ook mijn gevoelens en gedachten. Herinneringen vervagen vaak na een paar jaar en ik vind het fijn als ik (of mijn kinderen) dit later terug kunnen lezen.

Het papier is allemaal van LilyBee design - Head over Heels. De bloemen zijn uitgeknipt en de vlinders zijn uitgestanst uit de achterkant van het bloempapier. De twee grote vlakken zijn omlijnd met een zwarte identipen. De titel is (zoals altijd) gemaakt met alfabetstickers. De journaling is geprint en in repen geknipt. Daarna zijn ze beinkt.


 

4 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is helemaal waar weten de kinderen tenminste waar het allemaal over gaat en wat had ons ma toch een hobby he..hihihihi
Gaaf vrolijk lootje is het geworden.
groetjes,Lean

Romy zei

Wat een prachtige, kleurrijke layout! Hij past helemaal bij de cupcake foto's! En ik vind het ook zo leuk dat je altijd journaling aan je layouts toevoegt, zo kun je inderdaad ook het verhaal achter de foto's vastleggen.

Marlieke zei

Leuke layout! Lekker vrolijk, net als jullie cupcakes. Ik vind journaling ook erg belangrijk, alleen lukt het mij lang niet altijd daar ook nog een plekje voor te creeeren op mijn layout, haha.

Jolanda zei

OOHHHH leuk en lekker!!!