vrijdag 16 maart 2012

Layout concert anouk




Nadat ik alle foto's had uitgezocht en bewerkt, heb ik er deze dubbele spread mee gemaakt. Op internet vond ik het plaatje linksboven op de pagina (stond in het paginaboekje maar was te lui om te scannen haha). Linksboven op de rechterpagina is de voorkant van het paginaboekje, ook dit plaatje heb ik op internet gevonden. Linksonder heb ik het ticket verwerkt. Alle foto's zijn 10x15 cm. afgedrukt en na wat schuiven ontstond dit geheel. Het papier komt allemaal uit een kleine paperpad (jullie weten inmiddels wel dat ik daar dol op ben). Met letterstickers en tekststempels heb ik de tekst gemaakt.

Gebruikte materialen:
Mini alfabetstickers blackberry - My Little Shoebox * 8409Harvest market paperpad 15x15 cm. - Lily Bee Design * HHP169 Colorbox Cat`s Eye black pigment inkt 
Favorite Memories - Technique Tuesday * 488357Dew Drop red magic - Versamagic * GD-012


4 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een mooie herinnering is het zo geworden. Geeft een leuk beeld van wat je gezien hebt! Fijn weekend, Gerrina

Unknown zei

Dat is nog eens heet van de pers..gave lootjes zijn het geworden.
groetjes,lean

Romy zei

Wat een gave manier om veel foto's op een layout kwijt te kunnen! Het resultaat is heel mooi!

Odetta zei

Wauw, wat een sfeervolle, Rocking & Rolling reportage. Heel erg dynamisch ziet het eruit! Super, Marianne!