zondag 22 april 2012

Hoe overleef ik...


Lynn is een hele poos lid geweest van het 'Hoe overleef ik...magazine'. Nu is ze het ontgroeid en is ze toe aan een ander blad en heb ik haar abonnement opgezegd. Daarop kreeg ik 2 lieve mailtjes terug, waaronder eentje van Francien Oomen zelf. Dat vond ik heel leuk en bijzonder.
En aangezien ik het fijn vind om juist deze dingen te scrappen heb ik hiervan een lay-out gemaakt. De fotokwaliteit van de lay-out is weer dramatisch slecht. Het wordt echt tijd dat de zon weer gaat schijnen...

Gebruikte materialen (klik op de afbeeldingen om meteen op de juiste pagina in de webwinkel te komen):

Wit Cardstock - Bazzill * BZ 10-1001 Thickers chipboard glitters shoe bubble - American Crafts * AC42883Miss Nelly Paperpad 15x15 cm. - Kaisercraft * PP849 Kleine vlinderpons 4 - Easy Punch * 5053


2 opmerkingen:

Romy zei

Wat lief dat Francine Oomen nog echt tijd vrijmaakt om zoiets voor haar lezeressen te doen! Dat is zeker een layout waard, en deze is heel mooi geworden! Toen ik jonger was, heb ik ook nog veel van haar boeken verslonden.

Odetta zei

Dit vind ik weer een heerlijke, Marianne lay-out over een geweldig, maar toch ook weer zo'n dagelijkse onderwerp! Ook zo ontzettend leuk dat er een reactie kwam van Francine Oomen. Ik wou dat wij toen zo'n nuttig tijdschrift hadden gehad, toch! Maar hoe overleef ik mijzelf blijft helaas een onderwerp op iedere leeftijd, hahaha! Want soms nu nog snap ik sommige dingen nog steeds niet, hihihi!