vrijdag 18 mei 2012

Trouwkaartje



Dit trouwkaartje heb ik gemaakt voor Femke. Ik wilde voor haar een romantisch kaartje maken. Normaal ben ik meer van de strakke kaartjes dus dit was wel even een uitdaging.
De Doily heb ik uitgestanst uit een verpakking van Prima Marketing. Ik bewaar altijd veel kartonnetjes ed. van scrapverpakkingen, zij hebben vaak een mooi dessin. De hartjes komen ook weer uit dezelfde doily (ik had hem twee keer uitgestanst). De achtergrond is de voor- en achterkant van hetzelfde papier. Gewoon een grote strook en twee dunnere strookjes knippen en deze opplakken. Het bruidspaartje is uit papier van Graphic45.

Gebruikte materialen:

Afternoon tea raspberry lace - Scrap Within Reach * AT514 Plaid  Laced with Grace - Glitz Design * LW2976 3 stansen snowflakes cardstock



3 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een mooie kaart! Zal ze wel blij mee zijn! Groetjes, Gerrina

Odetta zei

Wat een sprankelende kaart, de liefde spat er vanaf!

femmoltje zei

Dank je wel voor dit mooie kaartje.
Hij staat nu te stralen op de kast