donderdag 12 juli 2012

Lekker lachen


Dit is de volgende lay-out die ik opnieuw gemaakt heb. Het is de middelste lay-out van de bovenste foto.
Het gedicht en de foto heb ik natuurlijk opnieuw gebruikt. Het gebruikte papier zijn 'oude' papierlijnen. Ik koop heel vaak extra papier in van de dessins die ik mooi vind want ik weet dat ik ze na een paar jaar weer wil gebruiken. Zo ook met dit papier. 

Als je het gedicht wilt lezen kun je op de lay-out klikken. Soms moet je daarna nog een keertje klikken om een grote weergave te krijgen.

Gebruikte materialen (klik op de afbeeldingen om meer informatie te vinden):
Wit cardstock - American Crafts * 710817 Thickers foam giggles white - American Crafts * AC42794 Lace pack wit - Kaisercraft * EM926 Tim Holtz Idea-Ology Film Strip
100 Rhinestones champagne - Kaisercraft * RS404 Pearl maker creme - Waco * 9110202


2 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een leuke foto! En gaaf om een gedicht zo in een LO te gebruiken! Groetjes, Gerrina

femmoltje zei

O leuk marianne
leuk om al die babyfotos van je kiners voorbij te zien komen