donderdag 1 november 2012

Sketch fun

Ik ga voorlopig elke eerste van de maand een sketch plaatsen waarbij ik mijn uitwerking bij plaats. Ik zou het heel erg leuk vinden als ik jullie hiermee kan inspireren om ook met deze sketch aan de slag te gaan. Er zijn geen regels, je kunt ook enkele items uit de sketch gebruiken...net wat je leuk vindt.
Mail me daarna de link naar je layout (of als je een kaart maakt, de link naar je kaart) of plaats een reactie onder dit bericht met daarin de link naar je lay-out of kaart. Ik plaats hem dan hier op de blog.

Zo kunnen we elkaar steeds weer opnieuw nieuwe ideeën aandragen en enthousiast maken voor deze geweldige hobby. Want...in welke andere hobby verwerk je je dierbare foto's en verhalen tot prachtige pagina's om deze te bewaren voor jezelf, je kinderen, familie en vrienden en om altijd weer opnieuw te genieten van alle unieke belevenissen die jij en je dierbaren meemaken?

I thought it was a good idea to place a sketch on this blog on the first of every month. With the sketch I make my layout and place this also. It would be fun if I can inspire you to work with this sketch also. There no rules, you can use some items from the sketch or the whole sketch, just how you like it!
You can mail me the link to your layout (or card) or you can place a response below this message with the link to your layout or card. I make sure the layout (or card) will be displayed on this blog.

I hope that we can  share new ideas with eachother and make everybody enthousiastic for this great hobby. Which other hobby allow us to make beautiful pages with our precious photo's and story's to preserve them for ourselves, our kids, family and friends and to enjoy again and again from all the unique adventures we and our loved ones participate?

De sketch voor deze maand:

Dit is mijn uitwerking in de 'meisjesuitvoering' (morgen plaats ik de 'jongensuitvoering')
This is my 'girls - version' (tomorrow  I place the boys version)

Ik denk dat jullie de sketch er nog goed in kunnen vinden. In plaats van de drie cirkels onderaan het vierkante vlak heb ik de vlinder- en hart embellishments geplaatst. Verder heb ik alles nog opgeleukt met stukjes washi- en papertape (wat een ander woord voor dezelfde tape is). Onderaan het grote vierkant heb ik nog 3 halve cirkels uitgeponst en opgeplakt en linksonder in de hoek heb ik een papieren hoekstrip geplakt.

I think you can see the sketch in my version. Instead of the 3 circles at the bottom of the big square I used the butterfly and hearts embellishments. I 'funned' the layout with pieces of washi tape and paper tape (what is another word for the same stuff). On the bottom of the big square I glued 3 half circles and in the left bottom corner I made a paper strip and glued it on.

Product linken:
Tigerlilly diecuts - Kaisercraft * CT709 Wit cardstock - American Crafts * 710817 Border pons Effervescence - Fiskars * 4598Dimensional puffy paint wit - TulipThe sweetest thing together decorative paper tape - My Minds Eye * 299096The sweetest thing love decorative paper tape - My Minds Eye * 299387Paper tape punch chevron - Bella Boulevard * 468 Thickers foam delight black - American Crafts * AC53071 Thickers foam cream soda black - American Crafts * AC42717 Thickers chipboard shoe box black - American Crafts *  AC42763 Rondelle Etude - Prima Marketing * 844639

 

3 opmerkingen:

anja curvers zei

Gave layout Marianne en leuk idee zeg ga hem opslaan en wie weet.

femmoltje zei

Leuk idee en leuke uitwerking ook..
Weet niet of het me lukken gaat.. Iedere maand :)
Maar ach heb iig 1x in de maand een scrapmoment dat ik eraan zou kunnen werken..
Ga het proberen.. Leuk initiatief.

gr femke

Gerrina zei

Een mooie uitwerking van deze sketch! Eerlijk gezegd kom ik er de laatste maanden helemaal niet aan toe om LO's te maken en blijven de foto's dus nog wat langer liggen... Eerst de kerstkaartjes en nog wat andere dingen en dan kan ik me daar weer eens aan wagen... Maar genieten van jou mooi LO's doe ik zeker en soms zie ik iets dat ik ook op een kaart kan gebruiken! Groetjes, Gerrina