vrijdag 24 mei 2013

Fotoclub foto 'zwartwit'



Vorige maand was het thema van de fotoclub 'zwartwit'. Ik wilde een foto maken met sterke, strakke lijnen en was daarvoor al een ochtendje aan het struinen geweest bij ons in het dorp maar kon niets leuks vinden. Dus zijn manlief en ik naar Strijp gereden (een wijk in Eindhoven) waar ik deze foto heb gemaakt. Het zijn buizen van een oude philipsfabriek.

Ik heb de laatste tijd weinig scrapvoorbeelden laten zien...het was een beetje hectische tijd, veel kleine en grotere karweitjes die even voorrang hadden. Volgende week hoop ik toch eindelijk weer eens te gaan scrappen en kan ik weer wat nieuws laten zien. Dan zal ik ook de lentefoto's die ik heb gemaakt plaatsen (Jazeker, toen de zon wel 4 dagen scheen!)

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe.

1 opmerking:

Gerrina zei

Mooi deze foto! Voor mij komt dit tijdloos over, maar dat is waarschijnlijk omdat ik met dit beeld ben opgegroeid... Fijn weekend, Gerrina