zaterdag 3 mei 2014

Yep, this is so us


Al vind ik zelf dat ik heel georganiseerd ben in mijn chaos... op vakantie kan ik alles heel goed loslaten (probeer ik althans, en meestal lukt dat heel aardig) en zo kan het wel eens voorkomen dat we wel koffie en zo bij hebben, maar geen mokken en lepeltjes. Maar dan spelen we gewoon voor MacGyver (wie kent die serie nog, hij was zo leuk!) en lossen we het op door twee flesjes door te snijden en een schroevendraaier als roerstokje te gebruiken.  

We lachen er zelf nog het hardste om...herinneringen om nooit te vergeten en om te koesteren haha.

I think that I'm very organised in my chaos but when I'm on vacation I really can let go stuff (sort of, but I do try...really hard!) So...it happens regularry that we have coffee and stuff on our daytrip but no coffeemugs or coffeespoons. No problemo...we just play MacGyver (who knows the serie, he was great!). We solve the problem by cutting two empty bottles in two and use a screwdrewer as a stir thing.

We are enjoying ourselves so much when this happens...memories to keep and hold forever haha...


Gebruikte artikelen (klik op de afbeeldingen om alle informatie in de webwinkel te bekijken):











1 opmerking:

Gerrina zei

Heerlijk om zo'n herinnering zo vast te leggen! Mooi deze wat grunge-LO! Fijne zondag verder, Gerrina