zondag 22 juni 2014

Kleurinspiratiekaart nr. 18 voor Bravo en Catania

Vrijdag kwam een klant langs, op zoek naar Catania garens
 (mijn winkelmagazijn is geopend op afspraak, je kunt dan komen snuffelen tussen alle garens, hobbyspulletjes, houten speelgoed en nog veel meer).


Terwijl we gezellig aan het kletsen waren combineerden we een paar kleurinspiratiekaarten en we legden er een paar nieuwe kleurtjes bij en tadaa...we hadden een prachtig nieuwe combinatie uitgevogeld.
Mijn klant blij en ik ook.
 Natuurlijk omdat ik haar heb kunnen helpen maar ook omdat ik meteen inspiratie had voor deze kleurinspiratiekaart!

De kaarten mogen gedeeld worden (op bv. facebook, pinterest of je eigen blog). Graag wel met vermelding van deze link: http://www.madebymaly.nl/c-2406453/kleurinspiratie/ 

De kleuren die je op de kaarten ziet zijn natuurlijk verkrijgbaar in mijn webwinkel
 Catania is maar 2,00 per bolletje en Bravo maar 1,30. 
Bestel je voor 25,00 euro of meer dan wordt je bestelling helemaal GRATIS verzonden!




Last friday a customer visited my shop. 
While we were chatting we combined some colours from previous color charts. We adjusted some new colors and tadaaa...suddenly we made a beautiful new combination. 
She loves it and I do also. I was really glad that I could help her out but also I have instant inspiration for this new colorinspirationchart!

It is really ok to share the cards on Pinterest, facebook, your own blog etc. I really appreciate it when you include this link: http://www.madebymaly.nl/c-2406453/kleurinspiratie/ 


Klik ** HIER ** om naar de webwinkel te gaan...
Klik **HIER**  om alle kleurenkaarten te bekijken...


Klik ** HIER ** om naar de webwinkel te gaan...
Klik **HIER**  om alle kleurenkaarten te bekijken...


Geen opmerkingen: