donderdag 10 juli 2014

Je kalender op een deur...met schoolbordverf

Foto

Joke mailde me deze foto door. Zij heeft een houten plaat beschilderd met schoolbordverf en deze met (oude) lijsten aan de binnenkant van een deur bevestigd. Ideaal voor het bijhouden van je voorraad of om het rooster van je zoon op te schrijven :)
Een geweldig idee Joke, ik ga dit maken en hang hem aan de binnenkant van mijn voorraadkast. Heb ik eindelijk wat overzicht!

Schoolbordverf kun je hier vinden: http://www.madebymaly.nl/c-943669/schoolbordverf/

Joke mailed me this photo. She painted a piece of wood with schoolboardpaint and made these with some old frames to the inside of the door. So ideal for keeping up your goods or you can write the schoolscedule of your son on it :)
I think it's a great idea, I really gonna make this and hang it on the inside of my pantry. 


Geen opmerkingen: