vrijdag 21 november 2014

twee nieuwe kaartjes

Tijdens onze gezellige scrap- en haakavond had ik ook tijd om te frobelen.
Ik had nog een layout liggen maar had niet zoveel zin om hem af te maken.
De dames van de crop hebben mij gestimuleerd om hem af te krijgen,
 dank daarvoor meiden!
Deze layout plaats ik binnenkort. 
Vandaag plaats ik de twee kaartjes die ik tijdens de crop gemaakt heb.

Wil je ook eens een avondje gezellig samen scrappen, haken of een andere activiteit?
Het is altijd reuze gezellig en iedereen geniet van elkaars bezigheden. Zo werd er woensdag gescrapt, inspiratie gezocht in boeken, gebreid en de thuis uitgesneden figuren van flexfolie verder uitgewerkt.
Je krijgt begeleiding als je dat wilt maar als je dat niet wilt en gewoon gezellig wilt
frobelen en kletsen kan dat natuurlijk ook!

Dinsdag 2 december is de volgende scrap- en haakavond. 
Je kunt hier alle informatie lezen en je aanmelden: 


Dit zijn mijn kaartjes, ze zijn ook in de webwinkel te vinden en wel hier: 





1 opmerking:

Gerrina zei

Leuke grappige kaarten! Mooi die lichte kleuren met die grappige plaatjes! Groetjes, Gerrina