woensdag 13 mei 2015

Paaspop en Book of Life

Het is weer een poosje geleden dat ik geschreven heb. Met zowel een het runnen van een webwinkel als het beginnen aan een nieuwe baan was het even druk maar nu heb ik weer tijd om lekker te frobelen.

Deze keer heb ik deze layout gemaakt voor 'Book of Life 2015' waar ik Designlid voor ben. Deze komt daar pas in juli online maar jullie krijgen de primeur :).

Book of Life 2015 is een geweldig leuke facebookpagina waar je leuke ideeën krijgt om gemakkelijke en leuke scrappagina's te maken. Elke maand krijg je nieuwe thema's en het designteam zorgt dat er natuurlijk al voorbeelden klaarstaan.
Je kunt deze pagina hier vinden: https://www.facebook.com/groups/737686192979149/, ik zou zeggen...neem eens een kijkje.

Klik op de foto om hem groter te zien

Zoals jullie zien ben ik momenteel helemaal in de ban van de leuke washi tapes. 
In de webwinkel hebben we vele soorten, klik hier en hier.



1 opmerking:

Tinneshobbyworld zei

Leuk !!!

Fijn weekend, grts Tinne