vrijdag 19 juni 2015

Wat kun je haken/breien met Iceyarn Flamme (deel 1)


Ik kreeg pas het prachtige Iceyarn Flamme binnen. 
Supermooi garen maar wat kun je er eigenlijk mee haken?
Ik heb een paar proeflapjes gehaakt zodat je al een beetje kunt zien wat een leuke effecten je met dit garen kunt bereiken.
Ice yarn flamme color  bruin-wit-grijs *37900

Ik heb Iceyarn flamme samengehaakt met Bravo acryl en heb een paar toeren vasten gehaakt.
Je krijgt een soort tweed effect...leuk voor een sjaal, maar dan misschien met halve of hele stokjes.

Ik heb Iceyarn flamme gebreid met breinaald 3,5 wat een erg mooi effect geeft. Ik ben benieuwd wat het effect is als ik een nog grotere breinaald gebruik.

Ik heb Iceyarn flamme samengehaakt met Catania en heb de 'mossteek'  of linnensteek gebruikt.

Ik heb Iceyarn flamme in stokjes gehaakt wat weer een heel ander effect geeft. 

En ik heb een tunische haaknaald maat 4 gebruikt om dit proeflapje te haken. Dit is één van mijn favorieten.
Het geeft een mooi ruig, weefachtig effect.

Ik ben momenteel druk bezig twee shawls te haken.
Eentje maak ik met een combinatie van Iceyarn flamme en Softun en de andere met een combinatie van Iceyarn flamme en Catania.

Wordt vervolgd :)


1 opmerking:

Sandra's Blog zei

Wat leuk om de verschillen te zien. Ben benieuwd naar je shawls.