maandag 14 september 2015

Dekens in de maak...

Ik maak het liefst van die langlopende projecten...dekens...
Alleen al het patroon maken vind ik al leuk.
Dan het soort garen uitkiezen en de kleuren...
en natuurlijk...welke steek ga ik gebruiken.

Momenteel ben ik met drie dekens bezig, tussen allerlei andere bezigheden door, 
dus het schiet niet echt op.
Maar het komt allemaal af hoor!

Deze deken is al af en ligt inmiddels bij een vriendin op de bank.

Dit is de Cal 2015 deken waarbij ik ongeveer op de helft ben.

Dit wordt een deken voor een andere vriendin. Hieraan ben ik hard aan het werk.

En dit is mijn langlopende 'Mount Rushmore deken' project.
Hij wordt gehaakt in vasten met Catania. 
Waarschijnlijk is hij pas over een paar jaar klaar maar dat vind ik prima.



1 opmerking:

Gerrina zei

Wat een ijver! En idd veel werk, zeker met zo'n heel patroon! Maar het resultaat mag er wezen! Groetjes,Gerrina