vrijdag 2 oktober 2015

My favorite movie night

Deze layout heb ik voor de 'Book of life 2015' pagina gemaakt. Deze pagina kun je op facebook vinden en wel hier.
Elke maand krijg je een aantal thema's waarmee je je eigen 'book of life' samen kunt stellen en hoe je dat doet mag je helemaal zelf weten.
Omdat ik in het designteam van deze leuke groep zit mag ik al vooruit werken en heb ik deze keer het thema 'movie time' gekozen 

Klik op de afbeelding om een grotere weergave te zien.

Ik heb mijn favoriete filmavond samen gesteld...eerst een gezellige film, dan een actiefilm (wel met humor, de jaren 80 actiefilms zijn hiervoor ideaal!) en als laatste een aflevering van Sherlock. Deze serie bestaat inmiddels uit 9 films en nummer 10, 11 en 12 (en misschien zelfs 13) zijn in de maak.

Ik werk graag met allerlei soorten tape maar natuurlijk kun je hier ook strookjes papier voor gebruiken. Verder een leuke chipboard klok, wat houten sterretjes en wat splatters, gemaakt met Tattered Angels. 

Wist je dat in mijn webwinkel leuke scrapmaterialen te vinden zijn? Neem maar eens een kijkje:



Geen opmerkingen: