zondag 15 november 2015

Echt de laatste keer

Ik heb weer even fijn zitten scrappen. 
Het is er vandaag echt weer voor.
Deze layout is gemaakt met Project Life kaartjes. 
De foto's heb ik in een kleiner formaat uitgeprint en deze verspreid op een groot cardstockvel opgeplakt.
De titel is gemaakt van Thickers en letterstickers. 
Ik had veel journaling geprint maar door deze verspreid op te plakken valt de hoeveelheid tekst niet zo op.
Deze foto's zijn gemaakt in Kungsham, Zweden...als je bang bent om over kloven te springen (man- en zoonlief noemen ze liefkozend kloofjes maar het zijn echt kloven)...ik zou zeggen...doe dan deze wandeling NIET. 
En het ergste is...ik wist het. We liepen deze tocht een paar jaar geleden ook.
Beetje hardleers maar dit was echt de laatste keer! :)


1 opmerking:

Tinneshobbyworld zei

Leuke creatie om op een herfstachtige dag zoals vandaag te maken. Knap hoor en ja ... is wel heel indrukwekkend zo'n wandeling. Denk dat ik het ook maar bij 1 keer zou houden :-) Maar je bent een ervaring rijker :-)

Lieve groet, Tinne