maandag 10 februari 2020

tutorial super eenvoudige rocky road chocolade maken

 Ik moest naar een feestje van mijn beste vriendin. Aangezien je wel kunt zeggen dat ze verslaafd is aan Maltezers heb ik rocky road maltezer chocolade gemaakt. Je kunt natuurlijk ook andere ingrediënten toevoegen als gedroogde frambozen, hazelnoten, pistacenoten etc maar ik laat je nu zien hoe ik deze rocky road maakte. Het is echt supereenvoudig.
.




Smelt witte chocolade in een schaaltje in de magnetron. Ik doe dit per 30 seconden op vol vermogen.
Zodra deze bijna gesmolten is kun je hem eruit halen en even goed doorroeren. 
Schenk daarna alles in een platte schaal waarin je eerst bakpapier hebt gelegd.

Voeg daarna minimarshmellows, discodip en  stukjes Maltezers toe (eerst in een plastic zakje doen en kapot slaan met bv een deegroller). Laat dit goed opstijven.




Als de chocolade hard is kun je hem gemakkelijk uit het bakje halen.
 Breek hem in stukken en stop dit in een leuk zakje.
Tadaa...klaar is je kadootje. Sorry trouwens voor deze slechte foto. Ik zag het pas toen ik het kadootje al weg had gegeven en ik hoorde dat de chocolade al op was :) 

  Naar madebymaly.nl 



 Volg MadeByMaly op:

   

 Volg mij op:


    https://www.instagram.com/m_arian_ne/

Geen opmerkingen: