maandag 9 maart 2009

flow



De nieuwe flow ligt weer in de winkel en in het hart van de flow zitten allerschattigste kaartjes met oa. de allerliefste hertjes die je ooit gezien hebt. Je zou het zo op het eerste gezicht niet zeggen, maar flow heeft een zeer hoog scrapgehalte. Ik vind daar telkens weer veel inspiratie. Maar ik word ook erg blij van dit blad...zie alleen al wat er op de voorkant staat: Met zorgen over morgen pruts je de dag van vandaag...ik ben zo'n heerlijke piekerkont en ben al een poosje bezig het af te leren, maar dat valt niet altijd mee. Nu staat de cover (die er ook niet verkeerd uitziet toch?) voor mijn neus en zie ik de zin de hele tijd...nu moet het lukken toch? Hahaha

Een fijne dag allemaal!

5 opmerkingen:

anja curvers zei

Ooohhhh ziet er goed uit zeg heb de vorige ook nog hier liggen, leuk blad hoor ga snel kijken.

Marlieke zei

Die voorkant......om vrolijk van te worden. En nieuwe inspiratie voor bijvoorbeeld een kaartje of zo.

Romy zei

Ziet er weer super uit! Leuk patroon heeft de voorkant inderdaad.

Odetta zei

Ik heb hem ook al. En waarschijnlijk krijg je van mij binnenkort van Flow een verrassing!
Namelijk de nummer 1 die je nog niet had. Want je kunt een enquete invullen op hun website en dan mag je iemand of jezelf het eerste nummer cadeau doen!!!

Groetjes van een ander Flow-addict!!!

Marlieke zei

Toevallig lag deze flow vandaag bij ons op het werk en natuurlijk had ik hem te pakken :-D. Op pagina 9 wordt verwezen naar een website. Hebben jullie daar al op gekeken? Ik zag daar wel wat liftjes voor lootjes of kaartjes in hoor. Vooral met het gebruik van stempels..... zucht. Ik zit vol inspiratie, maar het schijnt zo te zijn dat ik ook elke dag nog naar mijn werk moet...haha. (begrijp me niet verkeerd; ik heb het goed naar mijn zin op mijn werk, maar oh oh oh als ik veel inspiratie heb.....)