donderdag 12 maart 2009

Kado-kaartjes

Ik had een heleboel doosjes van MayaRoad liggen (iedereen wilde kleine setjes uiltjes en vogeltjes bestellen) en ik vond het jammer om ze weg te doen. Daarom bedacht ik dat er ook hele leuke kado-kaartjes van gemaakt kunnen worden. Het kartonnetje aan de achterkant van de verpakking heb ik bekleedt met papier (de bovenste foto heb ik het kartonnetje vervangen door cardstock) en bestempeld. Aan de andere kant (niet te zien op de foto's) zit een uitsparing waar de figuurtjes in zaten. Dat is een heel leuk plekje om geld in te stoppen voor de kinderverjaardagen die we deze maand een heleboel hebben. Ik heb er nu 2 af en moet er nog 8 om iedereen van een leuk kado-kaartje te voorzien deze maand.


De materialen van het bovenste kaartje: Stempels, glimmermist voor de achtergrond, cardstock Vanilla, Versafine sepia inkt, paperglaze, diverse kleuren inkt, waterbrush (waterpenseel), witte pen.

Gebruikte materialen: Papier uit de dude lijn van Prima Marketing, stempel van inkadinkado, gouden glimmermist.

Jullie kunnen denk ik wel raden welke voor een jongen en welke voor een meisje is *lol*

6 opmerkingen:

anja curvers zei

Leuk, leuk zo leuk om die verpakkingen te alteren en dit is wel heel erg gaaf.

Anoniem zei

Super idee en zeker zo leuk om te ontvangen.
groetjes Lean

Romy zei

Wat een leuk idee! Zo zie je maar, je kunt echt álles gebruiken voor scrappen:) En ik zie dat je de stempeltechnieken ook al goed onder de knie hebt. Wat supermooi is die flamingo!

Odetta zei

Dat zijn nou de leuke dingen in het leven om te krijgen! Daar hou ik van!

Marlieke zei

Wat gezellig zeg!

Anoniem zei

wat leuk bedacht marianne!! xx Tamara