vrijdag 18 september 2009

Kaartje voor een lieve vriendin ( prima marketing )


Ik heb dit kaartje gemaakt voor een lieve vriendin en ik hoop dat ze hem nu al wel ontvangen heeft. De foto is helaas wat wazig, de afbeeldingen zijn in het echt wat feller en de bloemen zijn eigenlijk niet zo plat, maar ik heb hem onder de scanner gelegd omdat ik te lui was een foto te maken haha.
Gebruikte materialen:
= Prima Marketing Paradise city morning orchids. Dit is het ondergrondpapier. De kaart is 15x15 cm. Van de bovenrand van het morning orchids papier heb ik de roze rand afgesneden en op de kaart verwerkt
= kraft cardstock. Dit is de ondergrond van de kaart.
= Versafine vintage sepia inkt om alle randjes te beinkten
= het plaatje heb ik ooit uitgeprint en altijd bewaard omdat ik het zo'n mooi plaatje vond :-)
= cherry blossom branches silver. Deze bloemrank heb ik losgeknipt met een tangetje en van alle stukken heb ik een nieuwe compositie gemaakt. Ik heb 2 meeldraadjes losgeknipt en deze op de gestempelde vlinder geplakt.
= De verpakking van de cherry blossom branches silver. Deze zit links op de kaart. Zo gaaf om te gebruiken!!!!
= heidi swapp bling frames variety ruby. Hiervan heb ik verschillende strasssteentjes van de ondergrond losgemaakt en met tacky glue op verschillende bloemhartjes geplakt. Rechtsonder heb ik nog een driekwart rond frame uit deze set opgeplakt.
= adirondack inkt rood voor het inkleuren van de gestempelde vlinder.

3 opmerkingen:

Romy zei

Wat een prachtige kaart! Ik vind de afbeeldingen en bloemen schitterend. Net als de quote trouwens. En heel leuk gedaan met die Prima. verpakking.

Unknown zei

Prachtig kaartje geworden en je vriendin is vast heeel blij.
gr,Lean

Odetta zei

Ik vind het een enorme eer dit kunstwerk te hebben ontvangen van jou! Ik ga het zeer zeker inlijsten! Heel hartelijk bedankt voor je schitterend creatie en jouw lieve woorden! Lieve groetjes, Odetta