maandag 14 september 2009

Mijn eerste Pink Paislee - Amber Road layout

Dit is de eerste van de drie lay-outs die ik met het prachtige Pink Paislee - Amber Road papier en embellishments heb gemaakt.
De gebruikte materialen zijn:
Pink Paislee - Amber Road dessinpapier Ook de bloemen zijn uit dit papier uitgeknipt.
Pink Paislee - Amber Road - punch out die-cuts
Pink Paislee - Amber Road - press ons rub-ons

Pink Paislee - Amber Road - Patches canvas tags. Deze zijn opstrijkbaar maar ik heb ze opgeplakt. Het is eigenlijk een rechthoekig label maar ik heb de titel eruit geknipt (Autumn splendor, links van de foto)
2 x 3/16 eyelets cranberry
Dew Drop inkt Jumbo Lava
Girlfriends flower transparant (door midden geknipt)
De paddestoeltjes rechtsonderaan de lay-out zijn stempelafdrukjes die ik van Odetta heb gekregen en die ik heb ingekleurd met een waterbrush, Dew drop inkt jumbo lava en distress inkt old paper. Ik heb ze lekker ruw ingekleurd, dat vind ik leuk haha.

De journaling gaat niet echt over de herfst.
"1 jaar en 8 maanden ben je en je bent nu al een echte verzamelaar. Telkens als we naar het bos gaan moet er een tas mee die ook telkens zeker halfvol mee terugkomt".

5 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, wat mooi! Een hele stoere herfstlayout. Ik ben helemaal weg van alle prachtige stoere details. Het is ook een prachtige papierlijn. Ik ben nu alweer bijna door mijn Amber Road papiertjes heen, dus dat wordt weer gauw wat nieuwe bestellen, haha.

Unknown zei

Gaaf hoor zo mooi geworden en de papierlijn ...zucht.Ik kan niet wachten om er aan te beginnen.
gr,Lean

Odetta zei

Wauw, heel erg schitterend en sfeervol! Need I say more? Yes, I love it, love it and love it!
Groetjes, Odetta

Marlieke zei

MOOOOOOOII!! Alles klopt gewoon helemaal. Ik zou deze Lo zou al schilderij op kunnen hangen, hihi. Ja...ik vind dit wel wat!

groetjes Marlieke

Astrid Zwaan zei

Whow Marianne, ik vind hem echt super!!!
Wat een prachtige papierlijn, had ik ook graag besteld maar prima marketing stond no.1 op mijn lijstje.
Ik hoop dat ik gauw weer wat meer werk van je kan bewonderen.

Dikke knuf,
Astrid.