zaterdag 5 maart 2011

Journaling drunense duinen

Ik liep een beetje achter met mijn journaling album. Ik had 4 foto's uitgeprint en maak ongeveer één journaling in 20 minuten en dit is de eerste van de 4 die ik vandaag in de planning heb. Ik schrijf gewoon wat in me opkomt. Het is immers mijn journaling en dus mijn verhaal. Van te voren denk ik er dus ook niet te veel over na, alleen even wat er gebeurd is die dag of wat mijn onderwerp van de journaling gaat worden en dan begin ik gewoon te schrijven. Ik heb nu de dag beschreven maar ik had ook een verhaal kunnen schrijven over de band die ik met mijn dochter heb. Ik word zelf heel blij als ik naar deze foto kijk, het is zo echt hoe mijn kids zijn, Lynn vrij rustig en relaxed en Luc altijd aan het ontdekken en aan het spelen (hij is hier soldaat). Ook daar had ik een verhaal over kunnen schrijven. Met één foto kun je dus veel kanten uit. Vinden jullie journaling belangrijk of scrap je vooral foto's zonder tekst?

I was a little behind with my journaling album. I printed 4 photo's and make app. one journaling every 20 minutes and this is the first of 4 I want to make today. I just write what comes up in my mind. It's my journaling and my story so I refuse to think much about what I want to tell before I start writing. I only think about what happened that day or what will be the subject of the journal and then I just start writing. This time I written about what happened today but I easily could wrote a story about the bond my daughter and I have. I get very happy when I look at this photo, it's just so how my kids are, Lynn is very relaxed and easy going en Luc is always exploring and playing (he's a soldier here). It was possible to told a story about that. You can go so many directions when writing about one photo.
Do you find journaling important or do you scrap without lyrics?

4 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat gaaf en wat een mooie foto!!Ik ben op schoolreis 6e klas in de Drunense duinen geweest,het is daar heel mooi,een groot avontuur!
Fijn weekend!!

Romy zei

Wat een gave pagina voor het album. Erg leuk hoe je de lace cardstock bloemen hebt gebruikt! En ook ik ben op schoolkamp naar de Drunense duinen (en Loon op Zand) geweest...het is een prachtige plek!

Unknown zei

gaaf lootje hele mooie foto en ik denk dat het later wel heel leuk is om te lezen hoe wat waar enzo..zeker voor de kinderen..
groetjes,lean

Odetta zei

Heel erg leuk gedaan, het blijft leuk voor nu en later. Mooie foto!
Zelf ben ik nog nooit naar de Drunense duinen geweest, maar het lijkt mij daar fantastisch!