woensdag 23 maart 2011

Zomaar, omdat ik aan je denk kaartje

Zelf vind ik dit kaartje erg leuk geworden. Ik houd zelf altijd veel van grafisch, zonder al te veel poespas (al vind ik dat bij anderen wel altijd heel erg leuk). Zelfs toen ik nog op school zat werkte ik altijd al met rechte, strakke lijnen en duidelijke vormen, tot wanhoop van mijn tekenleraar die juist wilde dat ik losser ging werken. Maar ach...ook toen al was ik eigenwijs haha.
Ik vind het leuk om met een paar elementen een kaart te maken en dat is met deze kaart denk ik goed gelukt. Ik heb wel alle randjes beinkt en ook de ge-emboste blauwe vlakken. De vogel is bewerkt met crackle paint.


5 opmerkingen:

Romy zei

Wat grappig: bij mij is juist totaal het tegenovergestelde het geval. Ik ben dol op strakke, grafische creaties van anderen, maar bak daar zelf helemaal niets van: uiteindelijk plak ik toch altijd de hele boel weer vol;) Ik vind je kaartje helemaal super! Het vogeltje doorbreekt de strakke lijnen zo mooi.

Unknown zei

eigenwijs nee hoor hihihi super gaaf kaartje weer.
groetjes,lean

Odetta zei

Voor de afwisseling hou ik van strak en eenvoudig, maar ook van vintage. Maar jouw kaartje is een prachtige "Marianne"-kaartje geworden. En eigenwijzigheid bevordert juist de creativiteit. Want precies iets namaken is saai!

femke zei

leuk kaartje weer..
Zeker geslaagd

Marlieke zei

Hoi, inderdaad heel leuk zeg! Daar mag je zeker blij mee zijn. Ik houd over het algemeen ook erg van strak en redelijk eenvoudig, al probeer ik ook wel regelamtig eens wat anders uit. En precies wat jij zegt: wat anderen op de 'drukke'manier maken vind ik heel mooi maar zelf....hm niet echt haha. Maar ach wat maakt het uit; ieder zijn ding toch?!