zaterdag 12 november 2011

10% pietjes korting bij MadeByMaly

Zoals je misschien al wel op tv hebt gezien is Sinterklaas vandaag aangekomen in Nederland. Gelukkig had hij toch nog een heleboel pieten bij (dat was nog even spannend). Hij belde me vanmiddag op en vertelde me dat hij zo blij is dat alle pieten toch meegekomen zijn en dat hij daarom een kadootje voor mij en mijn klanten heeft. Gewoon om te vieren dat Sint en piet weer in het land zijn en omdat de reis naar Nederland goed verlopen is. Ik mag een leuke korting van 10% op alle artikelen geven. (muv. de aankopen van crops, kadobonnen en aankopen tijdens de crop). Is dat nu leuk of niet?




De actiecode is pietjes en is geldig tot en met vrijdag 18 november as.



Dank je wel Sinterklaas enne...krijgen we dit jaar weer een kadootje in onze schoen? Ik (en jij vast ook) ben dit jaar heel lief geweest!







Geen opmerkingen: